henbacka

Alla inlägg den 27 november 2015

Av henbacka - 27 november 2015 15:45

Hej igen!


-Ja jag har ju glömt att visa hur Willemannens rum blev efter målandet:

 

Det blev lite mörka bilder. Skymmer ju ute nu redan vid 15-tiden och jag gillar inte att använda blixt till mina bilder, då jag tycker bilderna blir mer missvisande när man använder sig av blixtljus.

Som ni ser så är det inte stort detta rum och just nu står saker på golvet, då det inte finns just några möbler.

Här i helgen ska vi åka och köpa skrivbord och hylla som passar in på dessa ynka 9 kvadratmeter.


Ha en fin första advent!

Kramar!
__________
____

_



Av henbacka - 27 november 2015 15:21

Hej bloggen!


Tungsinne råder inombords hos mig. Jag försöker hela tiden vifta bort svarta tankar, med lite ljusglimtar i tillvaron.

-Men FÖGA!

Att hålla humöret uppe inför andra är jättejobbigt! Egentligen skulle jag bara vilja bädda ned mig under täcket och sova bort hela november månad. Just November är en månad som är riktigt skitjobbig för mig.

Mörkt, kallt och oroligheter.

Tänk om man bara kunde trycka på en knapp så spolades hela november förbi i ett enda svep -vore sabla skönt! Men nu kan man ju inte göra det, så ingen idé att ens spekulera i det.

 

Igår var vi till min lillebrors grav och tände ljus. Det var exakt 5 år sedan han gick bort. Den 26:e november 2010 ringde min far till mig och sa att min bror Robert hade dött hastigt. Det var en fredag och vi blev avbrutna mitt i fredags-myset när vi hade köpt hem hamburgare. Den redan mörka och melankoliska november blev då kol-svart för mig...och varje november är nu svartare än svartast.
 

...ja han är väldigt saknad min lillebror!!!
  


Någon dag kommer vi dock att ses igen, det måste vara så!
______________
____
_


Presentation


Varmt välkommen till min blogg!
Bloggen är en vardagsblogg, en typ av "dagbok".

Jag som skriver heter Gina och jag är född 1972.
Min familj består av sonen William född -07 och mig.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Gästbok

Omröstning

Vad vill du läsa om i denna tants blogg?
 Familjeliv
 Mode och Skönhet
 Väder
 Politik och Samhällsfrågor
 Heminredning och Trädgård
 Dikter
 Pyssel
 Böcker och Boktips
 Film och Serier
 Musik
 Resor
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards