henbacka

Alla inlägg under juni 2019

Av henbacka - 3 juni 2019 12:41

Så där ja...

 

Nu har jag inmundigat lite lunch. Gjorde en tonfisksallad med keso. Lättsamt och gott  

Ett måste är den där italienska salladskryddan man kan köpa på typ Ica. Ägg är också ett måste tycker jag :-)

Regnet öser ned utomhus denna måndag...och då blir henrikssonskan en riktig "Innekatt".

Har väl inte varit någe bättre väder i helgen heller, en massa regn då också och då stannar man gärna inomhus och netflixar...eller spelar kort:

 

Hehehe...jag (G), vann över Williams far (A) mestadels i kortspelet "Chicago"i lördags. Spelresultat här ovanför.

Var ju tvungen att dryga mig och fota resultatet...haha!

  

Men nu har jag tyvärr ingen att spela kort med, så nu tänker jag lata mig och leta redan på någon serie, film eller dokumentär att se på. Fick ju en Google ChromeCast av William och Ante i morsdagspresent, vilken jag blev väldigt glad över.

  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Varmt välkommen till min blogg!
Bloggen är en vardagsblogg, en typ av "dagbok".

Jag som skriver heter Gina och jag är född 1972.
Min familj består av sonen William född -07 och mig.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Gästbok

Omröstning

Vad vill du läsa om i denna tants blogg?
 Familjeliv
 Mode och Skönhet
 Väder
 Politik och Samhällsfrågor
 Heminredning och Trädgård
 Dikter
 Pyssel
 Böcker och Boktips
 Film och Serier
 Musik
 Resor
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2019
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards