Direktlänk till inlägg 26 mars 2019
Go´dagens!
Klickade hem denna tjusiga väska från Zalando, perfekt nu till sommaren:
...
När jag väl fått hem väskan, så såg jag att haken I karbin-låset till berlockerna var trasig. Flexade inte tillbaka:
Så jag skrev till Zalando där jag bifogade bilder på den trasiga haken.
Jag skrev att väskan var jättefin, men att denna hake var trasig, så jag tyckte att de skulla dra av lite från priset för väskan.
Efter jättefin kontakt med Zalando-teamet, så drog de bort hela priset för väskan!
429 kronor drog de bort från min faktura för defekt vara. Väskan fick jag behålla ändå.
-OJ, tänkte jag. Hade förväntat mig att de skulle dra bort max en hundring eller så?
Jag bara tackar och tar emot!
Jag tänkte köpa lite superlim och försöka limma fast pinnen i karbinlåset. Dock kan man inte ta bort den alls från väskan då, men det vill jag nog inte göra heller :-)
Har alltid varit felfria grejor jag fått hem när jag shoppat från Zalando och nu när det är ett pyttelitet fel, så hanterar/åtgärdar de det felet så galant och ypperligt bra!
De har en fortsatt trogen kund hos mig och jag rekommenderar shopping hos Zalando det allra varmaste!
Må | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 |
2 |
3 |
|||||||
4 | 5 |
6 | 7 |
8 |
9 |
10 |
|||
11 |
12 |
13 | 14 | 15 |
16 |
17 |
|||
18 | 19 |
20 |
21 |
22 | 23 |
24 |
|||
25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
31 |
|||
|