henbacka

Alla inlägg den 12 juli 2015

Av henbacka - 12 juli 2015 13:34

Hej!


Igår var vi och firade min rara och fina mor, som fyllde 60 år.

Vädret var mycket lynnigt. Det var sol och regn om vart annat.

Trots vädret så fick mamsen en mycket fin dag med mycket presenter, blomster och nära och kära där ute i fina Ängom.

 

När det blev kväll, lärde William Ida och skjuta höjdare:

      


En mycket härlig dag och kväll där på landet, trots det lynniga vädret!

Här kan jag nu visa upp kortet jag gjorde och vad som var i paketet vi gav:

    

...och buketten från oss, gick i färgerna vitt/créme/blått/lila:

 

Det blev lite vita liljor ändå...å det blev succé  


Ha en fin kommande vecka!

Kramar!
_________
_____
_
 

Presentation


Varmt välkommen till min blogg!
Bloggen är en vardagsblogg, en typ av "dagbok".

Jag som skriver heter Gina och jag är född 1972.
Min familj består av sonen William född -07 och mig.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Gästbok

Omröstning

Vad vill du läsa om i denna tants blogg?
 Familjeliv
 Mode och Skönhet
 Väder
 Politik och Samhällsfrågor
 Heminredning och Trädgård
 Dikter
 Pyssel
 Böcker och Boktips
 Film och Serier
 Musik
 Resor
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards