henbacka

Alla inlägg den 5 juli 2015

Av henbacka - 5 juli 2015 13:58

Hola amigos!


Nu har den första helgen i juli nästan helt passerat. Idag söndag är det en molnig himmel man kan skåda, men jag klagar inte, ty vi har haft värme och sol i flera dagar nu.


I fredags så var Ante, William och en kompis till William till Bredsand och badade och det var så hiskeligt varmt att man var tvungen att ha balkongdörren öppen dygnet runt. Hamstrarna fick vi bära ned till nedervåningen där det är lite svalare.


Igår åkte vi till Ängom/Njurunda, där min mor och hennes man nu bor permanent i deras stuga. De håller på att bygga ut stugan nu, så halva tomten ser nu ut som en byggarbetsplats.


När vi precis hade anlänt, så åkte vi till den lilla badplatsen där, som är väldigt mysig. Ante och William åkte moppe och jag cyklade på min mors cykel.

Det var inte så pass varmt i vattnet att vi badade, men vi vadade omkring där i alla fall.

    

Nästa helg ska vi dit igen, för då fyller min lilla mamma 60 år.


Ante har just bokat hotell för oss veckan därpå i Gävle.

Furuvik en hel dag, samt en natts hotellvistelse blir en liten mini-semester.

Williams kompis med familj följer också med, men bara över dagen på Furuvik. De hoppar över hotellnattsvistelsen...men det blir nog himla trevligt ändå.


Ha nu en fin kommande vecka!


Tjingeling!
____________
_____
_

Presentation


Varmt välkommen till min blogg!
Bloggen är en vardagsblogg, en typ av "dagbok".

Jag som skriver heter Gina och jag är född 1972.
Min familj består av sonen William född -07 och mig.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Gästbok

Omröstning

Vad vill du läsa om i denna tants blogg?
 Familjeliv
 Mode och Skönhet
 Väder
 Politik och Samhällsfrågor
 Heminredning och Trädgård
 Dikter
 Pyssel
 Böcker och Boktips
 Film och Serier
 Musik
 Resor
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards