henbacka

Alla inlägg den 28 maj 2019

Av henbacka - 28 maj 2019 09:40

Merhaba!

Då jag har varit lite små-usel på att blogga denna månad, så kommer här lite bilder från i mitten av maj månad fram till nu, som innehållit sol, regn, firanden (80-års-kalas och Morsdag) och 1 veckas härlig semester i Alanya/Turkiet med båtresa, linbana till muren bland annat.

             

...Och nu ska jag riktigt bombardera med bilder från mamsens och min vecka i soliga Alanya 17:e-24:e Maj   

                                                  

Det där sista gänget, var jättetrevliga människor från Ronneby som vi träffade på hotellet.

En helt underbar vecka på ett fantastiskt hotell i härliga Alanya.

Jag rekommenderar hotellet starkt:

 

GRAND ZAMAN BEACH HOTEL 

Presentation


Varmt välkommen till min blogg!
Bloggen är en vardagsblogg, en typ av "dagbok".

Jag som skriver heter Gina och jag är född 1972.
Min familj består av sonen William född -07 och mig.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Gästbok

Omröstning

Vad vill du läsa om i denna tants blogg?
 Familjeliv
 Mode och Skönhet
 Väder
 Politik och Samhällsfrågor
 Heminredning och Trädgård
 Dikter
 Pyssel
 Böcker och Boktips
 Film och Serier
 Musik
 Resor
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards