henbacka

Alla inlägg den 28 februari 2019

Av henbacka - 28 februari 2019 13:19

Japp!

Maria har namnsdag idag och då är det ju min namnsdag, för jag heter ju Gina Maria.

Hipp, Hipp Hurra för oss Marior!

  

Har just lagt en beställning på apotekets sida. Beställde Champixtabletter(upptrappningsförpackning för rökavvänjning) som räcker en månad. 684 riksdaler. -HUUU, så mycket slantar!!!

MEN det är ju dyrt att röka också  Vansinne med detta gift som man frivilligt bolmar i sig...idioti!!!

Nästa förpackning för vidarebehandling kostar nästan 1500 riksdaler.

SÅ: till veckan gör jag mitt första riktigt SERIÖSA försök till att sluta röka...och nu är det på riktigt och inget dravel mer!

Förra veckan var jag på "Sluta-Röka-Stöd" på vådcentralen...

 

Japp 200 kr kostade det besöket hos en sköterska. Lika mycket som att träffa en läkare på vårdcentralen.

Borde vara gratis med sådant stöd, tycker jag! Skulle kännas mer uppmuntrande!

DYRT som F*N att sluta röka med stöd och mediciner!

DUMT som F*N att över huvudtaget börja med denna illaluktande och förödande idiotiska vana!!!

...Mycket att vinna nu när jag slutar:

   

.....

...

.

Presentation


Varmt välkommen till min blogg!
Bloggen är en vardagsblogg, en typ av "dagbok".

Jag som skriver heter Gina och jag är född 1972.
Min familj består av sonen William född -07 och mig.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Gästbok

Omröstning

Vad vill du läsa om i denna tants blogg?
 Familjeliv
 Mode och Skönhet
 Väder
 Politik och Samhällsfrågor
 Heminredning och Trädgård
 Dikter
 Pyssel
 Böcker och Boktips
 Film och Serier
 Musik
 Resor
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards