henbacka

Alla inlägg den 23 mars 2017

Av henbacka - 23 mars 2017 08:34

Go'morron!

Verkar bli vackert väder idag också, liksom igår.

 

Solen skiner, precis som igår -HÄRLIGT!!!

Just nu på morgonen visar temperaturen kring 2 plusgrader ute.

  

Igår tog jag och Tina en prommis i solen ner på stan, för en fika med fler vänner.

Det var jag, Tina, Sanna och Lina som satt på "1891 Innergården" och fikade.

Tog faktiskt en afterwork-öl efter kl.16 också.

William skulle ju inte komma hem förrän efter 19, för han hade badminton-träning.

Här är jag och Sanna från gårdagen:

 

Jag stal faktiskt denna bild på oss från hennes facebook. Sicken tjuv jag är! Men attans, tog ju liksom inga bilder själv igår från själva prommisen och fikat...å då måste man ju få stjäla, eller hur?

  

När William var på väg hem från träningen, så hämtade han och Ante upp mig i stan, så jag kunde åka med hem.

Väl hemma vid halv åtta-tiden på kvällen, blev det lite stressigt, som alltid på onsdagar efter willemannens träning.

Det skulle kvällsfikas, göras läxor, duschas, borstas tänder och läsas. Så Willemannen sov ungefär först kvart i tio. Blir alltid sena kvällar på onsdagar.

-----

Har nu målat mina naglar, igen. Börjar komma in i detta nagel-målande igen kanske?

 

Maybelline New  York, 09 Vocanic Red, är ett djupt rött skimmrigt lack, med blå ton. Lättmålat och bra. Relativt snabbtorkat också.

Jag gillar detta. Snyggt, damigt och elegant!  

-------

Men då så:

Må gott så länge!

___________________

_______

_

Presentation


Varmt välkommen till min blogg!
Bloggen är en vardagsblogg, en typ av "dagbok".

Jag som skriver heter Gina och jag är född 1972.
Min familj består av sonen William född -07 och mig.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Gästbok

Omröstning

Vad vill du läsa om i denna tants blogg?
 Familjeliv
 Mode och Skönhet
 Väder
 Politik och Samhällsfrågor
 Heminredning och Trädgård
 Dikter
 Pyssel
 Böcker och Boktips
 Film och Serier
 Musik
 Resor
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards