henbacka

Alla inlägg den 9 april 2016

Av henbacka - 9 april 2016 15:45

Hela helgen har ju visserligen inte passerat, men jag hade total idétorka med rubriken. Det är faktiskt svårare än man tror med rubriker :-)

~~~

Igår vid middagstid for vi till Birsta. William ville visa en sista gång vad han önskar sig när han fyller år på tisdag.

När vi ändå var där, passade vi på att käka på en av restaurangerna Birsta Cita har.

Det blev "Pulled Pork Burgers".

 

Dessutom var vi in på Ikea för att köpa en ny golvlampa, då den vi hade hemma gått sönder.

Kikade på torkställningar, krukor och växter också.

 

Det blev lampan till höger om min väska, som råkade komma med på bild  

~~~

Idag har det varit varmt och skönt ute, Ca 10 plusgrader har vi haft.

Ante och William har satt ihop studsmattan denna lördag:

 

Våra närmsta grannar har också gjort det just idag...

-Nu är garanterat sommaren på väg!

När studsmattor kommer fram här och där, är ett teckan på att sommaren är på G  

  

Ha en fortsatt härlig och vårig helg!

____________________

______________

____

Presentation


Varmt välkommen till min blogg!
Bloggen är en vardagsblogg, en typ av "dagbok".

Jag som skriver heter Gina och jag är född 1972.
Min familj består av sonen William född -07 och mig.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Gästbok

Omröstning

Vad vill du läsa om i denna tants blogg?
 Familjeliv
 Mode och Skönhet
 Väder
 Politik och Samhällsfrågor
 Heminredning och Trädgård
 Dikter
 Pyssel
 Böcker och Boktips
 Film och Serier
 Musik
 Resor
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards