henbacka

Alla inlägg den 6 maj 2019

Av henbacka - 6 maj 2019 16:21

Det har regnat lite till och från under hela dagen idag och det har inte varit varmare än 4-5 plusgrader.

Förut strax efter lunch, så lyckades solen kika fram pytte-liiite, men blåsten var kall som 17.

Det är ju maj månad nu...så här ska det ju inte vara heller...

-Sommaren ska ju vara på gång nu ju! Vart e värmen!?!?!?

  

Tog bussen ner på stan förut. Hade det inte varit så lynnigt och kallt väder så hade jag promenerat. Det tar ca 30-35 minuter att gå ner på stan från där jag bor i Bosvedjan. Kände inte för att sitta ner-regnad/dyngblöt och frusen hos tandhygienisten liksom.

 

He he...min väska och shoppingkassar kom också med på bild under fotandet när jag gick uppför "Busbacken"

 

Jag hann med att shoppa lite och växla till Turkiska Lira innan besöket hos tandhygienisten...

 

Vad skönt att det nu är gjort!

Behövs nog inte så mycket pengar när man har All-inclusive. Jag brukar oftast ha kvar pengar när jag kommer hem igen. Skulle det inte räcka får jag väl ta ut pengar på plats...är ju liksom inte värre än så :-)

Åker om 11 dagar nu...Längtar!


Presentation


Varmt välkommen till min blogg!
Bloggen är en vardagsblogg, en typ av "dagbok".

Jag som skriver heter Gina och jag är född 1972.
Min familj består av sonen William född -07 och mig.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Gästbok

Omröstning

Vad vill du läsa om i denna tants blogg?
 Familjeliv
 Mode och Skönhet
 Väder
 Politik och Samhällsfrågor
 Heminredning och Trädgård
 Dikter
 Pyssel
 Böcker och Boktips
 Film och Serier
 Musik
 Resor
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards