henbacka

Direktlänk till inlägg 18 mars 2019

Alldeles skvatt galen...

Av henbacka - 18 mars 2019 16:06

Här står de och glor...

 

Nicki Minaj-parfymerna som jag köpte enkomt för att flaskorna var roliga och annorlunda.

Som att jag skulle behöva fler parfymer...

 

Det finns som ni ser, en hel del av dem...så det räcker å blir över!

Behövs bestämt inga fler nu, säger mitt lilla förnuft.

MEN:

LILLA förtnuftet har inte mycket att säga till om när stora tant är skvatt galen. -Jodå...Henrikssonskan köper då en presentask med Michael Kors Sexy Amber EdP 50 ml och Bodylotion 100ml från Kicks...

 

...fick ju en Wonderlust EdP Rollerball 10ml på köpet :-)

 

Lättlurad?

-Jo man går på allt.

"Billigt", "Erbjudande" och "Gåva-På-Köpet" heter det och det känns som att man får presenter och att någon är riktigt snäll mot en. Hmmm...Ja en riktigt lättlurad tantalur är jag :-)

Har ju mängder med parfymer nu och måste införa nåt slags "Köp-Stopp".

Sedan om man inte köper fler parfymer, så kan man ju alltid klicka hem nya väskor, när man är en köpgalen tant.

Dessa tre klickade jag hem från Zalando och hämtades ut igår hos mitt postombud: 

     


Den sista väskan här ovanför, såg ljusare ut på bild än när jag fick hem den igår. Den såg mer murrigt brunrosa ut. Hade velat ha den ljusare och mer rosa, men de andra två motsvarade mina förväntningar.

Zalando har sjukt många tjusiga väskor, men jag måste bli bättre på att sortera och slänga, innan jag kan köpa mer nu.

Får ju inte plats här i lägenheten snart? Fattig och ingenstans att bo...ha ha...ja ni förstår ju att matten inte går ihop.

....

Avslutar med att berätta:

Att jag har fortfarande inte blossat sedan i tisdagskväll   och en bild från ballis idag:

   

Måste hitta nåt annat än shopping att slå ihjäl tid med nu då jag slutat röka!!!

   

 
 
Pisan

Pisan

19 mars 2019 12:39

Oj vad parfymer! Och vilka fina flaskor. Jag har bara några stycken numera. Yngsta dottern jobbar i en The Body Shop-butik så jag har mest dofter därifrån. Och vad fina väskor du har köpt! Jag är tokig i väskor. Min senaste fick jag i julklapp av yngsta dottern, en Desigual. Ska fota den och lägga upp bilden på min blogg i veckan så får du se den :-)
Du är jätteduktig!!! Du grejar detta ♥ Kram från mej! ♥

http://abrakadabra.bloggplatsen.se

henbacka

19 mars 2019 12:48

Ja, sicket vansinne, eller hur?!? :-)
Hinner ju inte använda upp dem alla, men skoj med annorlunda parfymflaskor.
Ja lägg upp en bild på den! Ska blir roligt att se. Precis som du, så älskar jag också väskor.
Tack snälla! Kramar ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av henbacka - 3 juni 2019 12:41

Så där ja...   Nu har jag inmundigat lite lunch. Gjorde en tonfisksallad med keso. Lättsamt och gott   Ett måste är den där italienska salladskryddan man kan köpa på typ Ica. Ägg är också ett måste tycker jag :-) Regnet öser ned utomhus denn...

Av henbacka - 28 maj 2019 09:40

Merhaba! Då jag har varit lite små-usel på att blogga denna månad, så kommer här lite bilder från i mitten av maj månad fram till nu, som innehållit sol, regn, firanden (80-års-kalas och Morsdag) och 1 veckas härlig semester i Alanya/Turkiet med bå...

Av henbacka - 7 maj 2019 12:48

Vädret idag, liksom igår, är lite lynnigt och kan inte bestämma sig...regn, molnigt eller sol? Solen verkar verkligen kämpa för att klämmas fram genom mörka moln. Här nedan från balkongen, som vetter mot söder:   Och här nedan från köksfönst...

Av henbacka - 6 maj 2019 16:21

Det har regnat lite till och från under hela dagen idag och det har inte varit varmare än 4-5 plusgrader. Förut strax efter lunch, så lyckades solen kika fram pytte-liiite, men blåsten var kall som 17. Det är ju maj månad nu...så här ska det ju i...

Av henbacka - 2 maj 2019 10:34

När jag vaknade idag, så var det vinter igen:     Ja, så såg det ut för knappt en timme sedan utanför där jag bor i Bosvedjan. Nollgradigt och små fluriga snöflingor som yr omkring. Det är ju snö som inte stannar länge, men trist ändå när det n...

Presentation


Varmt välkommen till min blogg!
Bloggen är en vardagsblogg, en typ av "dagbok".

Jag som skriver heter Gina och jag är född 1972.
Min familj består av sonen William född -07 och mig.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Gästbok

Omröstning

Vad vill du läsa om i denna tants blogg?
 Familjeliv
 Mode och Skönhet
 Väder
 Politik och Samhällsfrågor
 Heminredning och Trädgård
 Dikter
 Pyssel
 Böcker och Boktips
 Film och Serier
 Musik
 Resor
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards