henbacka

Alla inlägg den 7 april 2016

Av henbacka - 7 april 2016 16:14

Hola amigos!

"Solan" har strålat med långa strålar till och från idag. Riktigt härligt!!!

 

Vid 16 tiden blev det svart på himlen och det började spöregna. Dock lyckade solan tränga sig igenom trots regn. Det är väldigt vackert när solen skiner genom regn. Dock lyckas jag inte fånga det vackra på bild.

 

Nu är det absolut inte mycket snö kvar, utan man får verkligen leta efter små snöfläckar, dit solen inte når.

~~~

Igår färgade jag utväxten på håret. Jag körde med samma färg som jag hade sist.

Nu har jag nyss färgat bryn och fransar.

 

Tyvärr har jag ingen hjälp med färgningen, så jag får göra det själv med ögonen öppna...lite läskigt är det faktiskt, ifall färg kommer in i ögonen.

  

Dock brukar jag förbereda med blöta bomullspads och ögonbad som står och väntar, ifall olyckan skulle vara framme och jag får färg i ögonen.

Efter vi har käkat middag idag, så ska jag smörja in ansikte och dekolletage med brun-utan-sol.

Snacka om färgmixtrande med allt från hår, fransar till hud   

Inget får vara naturligt liksom *skratt*

Ha ett fint veckoslut!

____________________

__________

_ 

Presentation


Varmt välkommen till min blogg!
Bloggen är en vardagsblogg, en typ av "dagbok".

Jag som skriver heter Gina och jag är född 1972.
Min familj består av sonen William född -07 och mig.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Gästbok

Omröstning

Vad vill du läsa om i denna tants blogg?
 Familjeliv
 Mode och Skönhet
 Väder
 Politik och Samhällsfrågor
 Heminredning och Trädgård
 Dikter
 Pyssel
 Böcker och Boktips
 Film och Serier
 Musik
 Resor
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards