henbacka

Alla inlägg den 3 april 2016

Av henbacka - 3 april 2016 18:49

Hallojs!

Då har första helgen i april också bara försvunnit i ett hast.

Vips, så har tidsmonstret (=tidens motsvarighet till kakmonstret) slukat denna tid också med stor aptit.

-Raaap, försvinnande gott...liksom  

Det är verkligen skrämmande hur fort tiden går nu i jämförelse när man var yngre?!?! Hinner knappt blinka ;-)

~~~

Vädret har inte varit någe vidare denna helgen, dock ska jag inte klaga, för vi har faktiskt sluppit nederbörd ialla fall.

Kallt, dimmigt, molnigt och rått har det varit. Kring ca 2 plusgrader ute, men det blir kallt det när solen inte skiner.

Jag hade gärnat velat sett lite mer av den, men man ska vara glad för de få timmarna idag som solen var framme och då var det rätt skönt ute.

Ante och William sköt då på burkar med Williams pil-pistol, som han fick av mormor i fredags:

 

Igår var William ute med kompisar nästan hela dagen, trots solens strålars frånvaro.

Här nedan fotade jag William med kompisar från balkongen, när de leker nere på Williams gamla dagis:

 

De syns knappt :-)

Som ni ser så har vi knappt någon snö kvar nu här i Österro/Sundsvall.

Imorrn är det måndag igen...nytt kapitel, nya möjligheter till formgivning av innehåll.

Jag har planer på sikt och de börjar redan imorgon, för då vänder jag blad!

 

...mot ett hälsosammare liv!!!

  

Ha en fin start på den kommande veckan!

____________________

____________

___



Presentation


Varmt välkommen till min blogg!
Bloggen är en vardagsblogg, en typ av "dagbok".

Jag som skriver heter Gina och jag är född 1972.
Min familj består av sonen William född -07 och mig.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Gästbok

Omröstning

Vad vill du läsa om i denna tants blogg?
 Familjeliv
 Mode och Skönhet
 Väder
 Politik och Samhällsfrågor
 Heminredning och Trädgård
 Dikter
 Pyssel
 Böcker och Boktips
 Film och Serier
 Musik
 Resor
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards