henbacka

Alla inlägg den 2 april 2016

Av henbacka - 2 april 2016 11:24

God dag!

Igår var det första april och vi började april månad med shopping ute i Birsta. Vi startade med middag på Ikea och sedan shoppades det mattor, ljus och servetter på Ikea.

Vidare rände vi på leksaksaffärer och skoaffärer.

William fyller ju år snart, så hans mormor ville veta vad han önskar sig när han fyller år...MEN ni ska inte tro att han blev utan just idag, fast det inte är hans födelsedag. Han kom hem med både såpbubblesvärd, PS3-spel, pistol och diverse.

    

Ja, det blev en del skor till oss alla på skopunkten, mest skor till mig dock.

Dessa sköna skor kom jag hem med:

  

Kil-klack av gummi på skor är något som gillas skarpt av mig.

Det bästa helt enkelt för min onda rygg!

  

 

Jag shoppar inte kläder och skor så ofta, men när jag väl gör det, så blir det en hel del   

~~~

Ha en fortsatt fin helg!

______________________

___________

__

Presentation


Varmt välkommen till min blogg!
Bloggen är en vardagsblogg, en typ av "dagbok".

Jag som skriver heter Gina och jag är född 1972.
Min familj består av sonen William född -07 och mig.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Gästbok

Omröstning

Vad vill du läsa om i denna tants blogg?
 Familjeliv
 Mode och Skönhet
 Väder
 Politik och Samhällsfrågor
 Heminredning och Trädgård
 Dikter
 Pyssel
 Böcker och Boktips
 Film och Serier
 Musik
 Resor
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards