henbacka

Alla inlägg den 27 mars 2016

Av henbacka - 27 mars 2016 21:18

Var det någon, som nu missade att ställa fram klockan en timme tro?

Idag när vi har datorer och smartphones som automatiskt ställer om tiden, så det inte alls så svårt längre att komma ihåg att ställa om de andra batteri-och nätdrivna klockorna.

Fram en timme var det va? ;-)

 

Vår påskhelg med skattjakt/påskäggsletande, brev till påskharen, påskägg, påskmiddag hos både mor- och farföräldrar:

 

 

 

 

 

 

 

 

Sicket lyx att bli bjuden på middag både påskafton och påskdagen, eller hur?  

~~~

Solen har strålat på rätt mycket denna helgen, men nu är väl i alla fall våren här för att stanna kan man tycka! Snart april ju!  Hoppas det blir en riktigt solig aprilmånad!

  

På återseende!

______________

________

_


Presentation


Varmt välkommen till min blogg!
Bloggen är en vardagsblogg, en typ av "dagbok".

Jag som skriver heter Gina och jag är född 1972.
Min familj består av sonen William född -07 och mig.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Gästbok

Omröstning

Vad vill du läsa om i denna tants blogg?
 Familjeliv
 Mode och Skönhet
 Väder
 Politik och Samhällsfrågor
 Heminredning och Trädgård
 Dikter
 Pyssel
 Böcker och Boktips
 Film och Serier
 Musik
 Resor
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards