henbacka

Alla inlägg den 8 mars 2016

Av henbacka - 8 mars 2016 22:07

Andra dagen på willemannens sportlov har nu nästan passerat.

Igår var han hos sin farmor och farfar nästan hela dagen och idag har han lekt med en kompis, varit på karateträning, samt kört lite med sin far och tvingat honom att bygga denna stora snögubbe med honom:

   

Man kan nog inte se storleken så väl på denna bilden, men den är ungefär lika hög som Ante. Dvs ca 180 cm hög.

William längtar till vi ska åka till Hassela i helgen. Vi har hyrt en stuga där. Det blir nog ett jättemysigt avslut på sportlovet!

_____

Själv har jag förutom vanliga vardagssysslor, pärlat lite. Jag tycker det är så fint med pasteller nu! Förut gillade jag intesiva färger mest, men nu är jag mer för romantiska pasteller.

Denna mix av pärlor, med färger som creme, mintgrönt, aprikost, silver och vitt gillar jag skarpt! Passade bra till cabochonhänget också:

 

 

Det kanske är mitt sätt att tillföra lite romantik i mitt liv? 

~~~

Nu ska vi se på det nya avsnittet av "Better Call Saul", som kommer ut tisdagar på Netflix. Nu bli´re avsnitt 4 av säsong 2.

 


-En helt SUVERÄNT BRA serie!!!  

~~~

Må så gott alles!

______________

______

_



Presentation


Varmt välkommen till min blogg!
Bloggen är en vardagsblogg, en typ av "dagbok".

Jag som skriver heter Gina och jag är född 1972.
Min familj består av sonen William född -07 och mig.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Gästbok

Omröstning

Vad vill du läsa om i denna tants blogg?
 Familjeliv
 Mode och Skönhet
 Väder
 Politik och Samhällsfrågor
 Heminredning och Trädgård
 Dikter
 Pyssel
 Böcker och Boktips
 Film och Serier
 Musik
 Resor
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards