henbacka

Alla inlägg den 2 mars 2016

Av henbacka - 2 mars 2016 13:51

Brrr...vad rått och kallt det är ute!!! Solen kan man knappt ana mellan molnen.  

Tänkte jag kunde piffa upp en sån här trist dag med ett mjukt och mintigt lack...men ack så fel det känns! Detta är nog mer ett lack som bärs från maj månad till augusti?

Depend Garden Dreams 4062:

 

 

Mitt NÖT...vad trodde jag egentligen då?

Ibland undrar jag hur det är ställt med mina grå hjärnceller? Man hör ju bara på namnet "Garden dreams" att det är ett sommarlack! :-) När jag riktigt analyserar och "smakar på" namnet, färgen och lacket visar det sig en romantisk bild i mitt huvud, på en ung kvinna klädd i en mintfärgad sommarklänning i spets i en ljuvligt blommande trädgård.

Depend Garden Dreams 4062 torkar matt på nageln och det är en tjock och jobbig formula att jobba med.  Det blir lätt ränder och små skavanker. Torktiden är lite längre än normalt.

MEN färgen är jätte-fin...PÅ SOMMAREN!!!   

Presentation


Varmt välkommen till min blogg!
Bloggen är en vardagsblogg, en typ av "dagbok".

Jag som skriver heter Gina och jag är född 1972.
Min familj består av sonen William född -07 och mig.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Gästbok

Omröstning

Vad vill du läsa om i denna tants blogg?
 Familjeliv
 Mode och Skönhet
 Väder
 Politik och Samhällsfrågor
 Heminredning och Trädgård
 Dikter
 Pyssel
 Böcker och Boktips
 Film och Serier
 Musik
 Resor
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards