henbacka

Alla inlägg den 17 februari 2016

Av henbacka - 17 februari 2016 13:15

Hej!

Nu har jag lackat mina naglar...igen 

Denna gång använde jag ett lack som heter "Color Club Port-Folio", som har legat oöppnat i nagellackslådorna i över två år nu. Så det var nu på tiden att jag provade det, eller hur? :-)

~*~

Lacket är duokromt och skiftar från lila till grönt.

-Perfa ju, när man är ambivalent och inte kan bestämma sig för lila eller grönt!  

Formulan är okej. Lättmålad, men blir lite randig av penseldragen. Normal torktid. Tre lager har jag lackat.

Måste nämna att jag lade mig och sov någon timma efter jag målat, därav är manikyren lite mer randig och knölig än vad penseln och formulan orsakade :-)

 

 

 

 

 

Bilderna fotades igår, men jag tyckte inte de visade skiftningarna så bra. Därför filmade jag nyss små filklipp:



 

Jag tycker i alla fall, att jag inte lyckas få med skiftningarna, så så det ser ut IRL? 

Det är i alla fall ett roligt lack detta. Ibland ser det Lila ut, ibland grått och ibland grönt.

Jag gillar detta skarpt! Förstår inte varför jag väntade så länge med att använda det? :-)

~


Må så gott!

_________

____

_



Presentation


Varmt välkommen till min blogg!
Bloggen är en vardagsblogg, en typ av "dagbok".

Jag som skriver heter Gina och jag är född 1972.
Min familj består av sonen William född -07 och mig.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Gästbok

Omröstning

Vad vill du läsa om i denna tants blogg?
 Familjeliv
 Mode och Skönhet
 Väder
 Politik och Samhällsfrågor
 Heminredning och Trädgård
 Dikter
 Pyssel
 Böcker och Boktips
 Film och Serier
 Musik
 Resor
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards