henbacka

Alla inlägg den 31 januari 2016

Av henbacka - 31 januari 2016 14:29

Javisst, sista dagen av januari månad, för den här gången. Det var inte mer dramatiskt än så   

Helgen har varit trevlig här, men som alltid har den ju gått ruskigt snabbt förstås.

-Swish...så var den rrruskigt mycket förbi!  



~•-<:¦:>-•~



Igår åkte vi ut till Ängom, där min mor och hennes man nu bor permanent.

Vi blev bjudna på god mat och en trevlig stund som alltid. Deras närmsta grannar kom också över en sväng och umgicks.

Utbyggnaden av den lilla stugan, går sin gilla gång. Just nu väntar Lennart (mamsens man) på att elektrikern ska komma och dra el, innan ha kan fortsätta bygget med gipsskivor på innerväggarna mm.

 

Det är fint där ute i Ängom!

Förstår att de flyttade från Sundsvalls stadskärna, ut till sin stuga i lantliga Ängom permanent.

Så lungt och skönt där ute!


Vi har haft plusgrader i några dagar, så mycket av snön har nu smält. Idag är det dock ca fem minusgrader ute, så det lär väl bli hiskeligt isigt nu på vägarna?

Ante och William åker slalom just nu i Skönviksbacken, men som tur är, funkar det bra att åka i backen och den var inte speciellt isig sa Ante i telefon nyss.

 

Våra snögubbar vi gjorde här i veckan har nu smält:

 

Inte mycket kvar nu av "Arge Roland" och hans vän  


Ha en fin kommande vecka!

________________________

___________

_


Presentation


Varmt välkommen till min blogg!
Bloggen är en vardagsblogg, en typ av "dagbok".

Jag som skriver heter Gina och jag är född 1972.
Min familj består av sonen William född -07 och mig.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Gästbok

Omröstning

Vad vill du läsa om i denna tants blogg?
 Familjeliv
 Mode och Skönhet
 Väder
 Politik och Samhällsfrågor
 Heminredning och Trädgård
 Dikter
 Pyssel
 Böcker och Boktips
 Film och Serier
 Musik
 Resor
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards