henbacka

Alla inlägg den 16 december 2015

Av henbacka - 16 december 2015 13:04

Hejsan!

Ville bara visa några bilder från graderingen på karaten igår:

 

Som vanligt har jag blurrat de andra barnens ansikte, för man ska ju inte lägga ut bilder på andras barn hur som helst på sociala medier.

William var mycket stolt efteråt...det var även hans mamma och pappa :-)
Han som var så nervös och orolig innan och verkligen tok-pluggade inför detta. Det blev inte som ett läxförhör där, utan mer som en vanlig träning och uppvisning.

Det är ju toppen, då vet han hur det går till inför nästa gradering om han vill ta orange bälte.

Nu har han gult  


Tjingeling!
___________

______

_


Presentation


Varmt välkommen till min blogg!
Bloggen är en vardagsblogg, en typ av "dagbok".

Jag som skriver heter Gina och jag är född 1972.
Min familj består av sonen William född -07 och mig.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Gästbok

Omröstning

Vad vill du läsa om i denna tants blogg?
 Familjeliv
 Mode och Skönhet
 Väder
 Politik och Samhällsfrågor
 Heminredning och Trädgård
 Dikter
 Pyssel
 Böcker och Boktips
 Film och Serier
 Musik
 Resor
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards