henbacka

Alla inlägg den 13 december 2015

Av henbacka - 13 december 2015 22:19

Hejsan!


Igår kväll var vi på glögg-kväll hos vänner.

Det var starka grejor, så idag har man kanske varit lite onödigt trött :-) Sent blev det också.

Har ni testat ädelostar på pepparkakor förresten? Om inte, så gör det...det är ju tok-gott! Min väninna som vi var hos igår har introducerat mig för denna delikata kombination.


Idag har det inte gjorts så många knop här hemma, då vi var tröttmössor hela familjen, men William har varit på karate-träning i alla fall och på kvällen klädde vi granen

 

Vår gran ser nästan likadan ut år efter år? Kan vara för att vi aldrig köper något nytt till granen, men varför ska man göra det egentligen, när man har grejer som funkar år efter år?

Den till och med står på exakt samma ställe i vardagsrummet år efter år  

Vi är med andra ord mycket traditionella i vår familj!


Det är ca 10 minusgrader ute nu, men känns så mycket kallare. Dock fortfarande ingen snö.

Hoppas det kommer snö till veckan!


Ha en fin kommande vecka!
________________________

_________

_


Presentation


Varmt välkommen till min blogg!
Bloggen är en vardagsblogg, en typ av "dagbok".

Jag som skriver heter Gina och jag är född 1972.
Min familj består av sonen William född -07 och mig.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Gästbok

Omröstning

Vad vill du läsa om i denna tants blogg?
 Familjeliv
 Mode och Skönhet
 Väder
 Politik och Samhällsfrågor
 Heminredning och Trädgård
 Dikter
 Pyssel
 Böcker och Boktips
 Film och Serier
 Musik
 Resor
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards