henbacka

Alla inlägg den 10 december 2015

Av henbacka - 10 december 2015 20:47

Hej!


Vi har nyss kommit hem från ett helmysigt och stämningsfullt lucia-firande.

Först sjöng alla barnen så himmelens fint i kyrkan...verkligen imponerande vad duktiga de var! Nya moderna lucia- sånger, inte sådana som jag sjöng i skolan när jag var barn.

Sedan åkte vi alla till skolan för att inta lucia-fika och mysa på!

 

Det var lucior, tomtar och pepparkaksgubbar. William var tomte i år igen :-)

Vad hände med tärnorna och stjärngossarna då? Är det helt omodernt att vara det nu?
I vilket fall som helst så var det otroligt fint!

Jag har "blurrat" allas ansikte, förutom Williams, för man ska ju inte lägga upp bilder på andras barn på sociala medier hur som helst.


Idag har det varit en riktigt varm dag. Ca sju plusgrader har vi haft här i Sundsvall...och fortfarande ingen snö.

Måtte snön komma snart!

Bye!
______

___

_

Presentation


Varmt välkommen till min blogg!
Bloggen är en vardagsblogg, en typ av "dagbok".

Jag som skriver heter Gina och jag är född 1972.
Min familj består av sonen William född -07 och mig.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Gästbok

Omröstning

Vad vill du läsa om i denna tants blogg?
 Familjeliv
 Mode och Skönhet
 Väder
 Politik och Samhällsfrågor
 Heminredning och Trädgård
 Dikter
 Pyssel
 Böcker och Boktips
 Film och Serier
 Musik
 Resor
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards