henbacka

Alla inlägg den 8 december 2015

Av henbacka - 8 december 2015 19:26

Hejsan!


Jag har nu färgat utväxten, med en färg och färgnummer som jag har använt förut, men det var för ca ett och ett halft år sedan. Jag minns inte att färgen blev så mörk sist som denna gång? Ja det var ju som sagt ett bra tag sedan, så jag minns kanske fel...eller så har de gjort om den?


"Garnier Olia Permanent Hair Color 10.1 Very Light Ash Blond":

 

Högst upp till vänster är före färgning. Resten av bilderna är under och efter färgning.

Lyfter jag på håret, så ser det jättemörkt ut, som synes på sista bilden nere till höger. Det ser ljusare ut när det är nedkammat.


Njae...det blir en annan färg nästa gång, men detta får duga tills vidare.

Garnier Olia Permanent Hair Color 10.0 är bättre för mig än 10.1 (Vill du se det resultatet så kolla inlägget från 16:e maj 2015)

Själva ask-nyansen i 10.1 kanske gör att det ser mörkare ut?


Min app i mobiltelefonen som jag brukar använda till dessa bildcollage, har nu bytt "logga"...så nu blev detta collage lite juligt med en liten gran där längst ned på sista bilden :-)


Hej svejs!
__________

____

_


Presentation


Varmt välkommen till min blogg!
Bloggen är en vardagsblogg, en typ av "dagbok".

Jag som skriver heter Gina och jag är född 1972.
Min familj består av sonen William född -07 och mig.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Gästbok

Omröstning

Vad vill du läsa om i denna tants blogg?
 Familjeliv
 Mode och Skönhet
 Väder
 Politik och Samhällsfrågor
 Heminredning och Trädgård
 Dikter
 Pyssel
 Böcker och Boktips
 Film och Serier
 Musik
 Resor
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards