henbacka

Alla inlägg den 1 juli 2015

Av henbacka - 1 juli 2015 11:29

Hejsan!

Ja då är det den första juli idag då och jag hade hoppats på att den riktiga sommarvärmen med strålande sol äntligen hade kommit för att stanna ett tag, MEN ack och ve, moln...tjocka feta moln ligger som ett täcke över himlen just nu, men det skulle komma sol idag enligt SMHI.

18,8 plusgrader visar tempen, så det är ätt varmt ändå.

Ante och William åkte till Hälsingland här till morgonen och de stannar där i farmor och farfars stuga till imorgon. Hoppas de har mindre moln och mer sol där än vi har här i Sundsvall just nu!
  

Nu, hör och häpna, jag har faktiskt låtit mina naglar vila från lack i nästan en hel månad.

-Skandal, tänker du nog...INTE nu!  

Men för mig är det  faktiskt riktigt ovanligt att låta bli lacken så länge.

Igår lackade jag dock igen, på mina nu superkorta naglar.

"OPI Suzi has a Swede Tooth"

 

Ett mellanrosa krämlack, som känns helt rätt för mig, då det är en glad och karamellig färg, men samtidigt inte skrikig, utan behaglig och mysig.

Två lager lack har jag lackat med och det var lättmålat med normal torktid. Skyndade på andra lagret lack med Seche Vite Top Coat och då torkade det som vanligt jättesnabbt.

I like it!

Ha en fortsatt trevlig vecka!
__________________________
_________
__



Presentation


Varmt välkommen till min blogg!
Bloggen är en vardagsblogg, en typ av "dagbok".

Jag som skriver heter Gina och jag är född 1972.
Min familj består av sonen William född -07 och mig.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Gästbok

Omröstning

Vad vill du läsa om i denna tants blogg?
 Familjeliv
 Mode och Skönhet
 Väder
 Politik och Samhällsfrågor
 Heminredning och Trädgård
 Dikter
 Pyssel
 Böcker och Boktips
 Film och Serier
 Musik
 Resor
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards