henbacka

Alla inlägg den 16 april 2015

Av henbacka - 16 april 2015 00:21


Jisses...dag 105 innehöll verkligen riktigt aprilväder!

Det var sol, regn, sol, hagel och sol...väldigt snurrigt och ombytligt med andra ord   


Mitt eget mående var lite bättre idag och jag kände mig inte lika less och uppgiven som under tisdagen...än finns det hopp :-)


Efter vi hade käkat middag idag, tog vi en prommis runt "Ryggis" (Ett motionsspår på 2,1 km beläget vid Rygginstitutet och Sundsvalls Sjukhus) Det var skönt att röra på sig lite och vi hade tur att det inte kom regn när vi var där.
 

Ja se sicka tokiga motionärer!  


Underlaget kring spåret var liksom aprilvädret väldigt omytligt. Det var helt bar och torr mark på en del ställen, och snöbeklätt på vissa bitar och slask/lera på vissa.

Ja men då så, då var det bara torsdag och fredag kvar då...sedan HELG!  


Må Gott!
__________
_____
_


Presentation


Varmt välkommen till min blogg!
Bloggen är en vardagsblogg, en typ av "dagbok".

Jag som skriver heter Gina och jag är född 1972.
Min familj består av sonen William född -07 och mig.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Gästbok

Omröstning

Vad vill du läsa om i denna tants blogg?
 Familjeliv
 Mode och Skönhet
 Väder
 Politik och Samhällsfrågor
 Heminredning och Trädgård
 Dikter
 Pyssel
 Böcker och Boktips
 Film och Serier
 Musik
 Resor
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards