henbacka

Alla inlägg den 14 april 2015

Av henbacka - 14 april 2015 20:44

-Ja fy så gräsligt trött jag är i kolan!!!
Less och trött på mycket nu.

Allt måste liksom bara vara besvärligare än nödvändigt. Varför vet jag inte?
Ingenting kan få vara utav lätthet, utan det mesta måste ske i motvind bara.


Idag har jag varit låst till telefonen i över 5 timmar, för en simpel liten tabbe folktandvården har gjort, då de har satt mig under premieklass 5 istället för 4. Det handlar om tandvårdsförsäkringens månadsbelopp, som nu hade blivit onödigt hög och inte det belopp/klass som jag kommit överens med tandläkaren om.

Under 5 timmar så hann jag prata med 3 personer i omgångar.


Ja det var den dagen det...och den solen jag gick misste om *muttrar* 

Jag som var i stort behov av en prommis i solen idag, efter helgens bestyr under förkylning, ryggvärk och PMS 

Inga batterier blev laddade idag, då jag kunde för William gick hel-dag i skola/fritids och jag var helt själv.  

   

Telefonklotter idag...ja känslorna kommer fram i klotterväg kanske?
Jag gillar inte att gnälla och visa svaghet, men ibland blir det bara för mycket!



-Nä serru...Må morgondagen bli bättre!!!


På återseende!
_______________
_______
_


Presentation


Varmt välkommen till min blogg!
Bloggen är en vardagsblogg, en typ av "dagbok".

Jag som skriver heter Gina och jag är född 1972.
Min familj består av sonen William född -07 och mig.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Gästbok

Omröstning

Vad vill du läsa om i denna tants blogg?
 Familjeliv
 Mode och Skönhet
 Väder
 Politik och Samhällsfrågor
 Heminredning och Trädgård
 Dikter
 Pyssel
 Böcker och Boktips
 Film och Serier
 Musik
 Resor
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards