henbacka

Alla inlägg den 3 april 2015

Av henbacka - 3 april 2015 21:38


God kväll!

Idag blev vi bjudna på påsk-middag hos Williams farmor och farfar.
Det serverades massor med smaskigheter och vi hade jättetrevligt!
Faster Maria var hemma här i Sundsvall också(hon bor annars i Stockholm)
    

William fick påskägg såklart! Han får många påskägg den lille mannen. Han fick av mormor i söndags, av farmor och farfar idag och av oss imorgon.
Myyycket godis blire...tänderna måste verkligen borstas extra noga denna påsken!  


Just nu så här på långfredagkvällen, så sitter Ante och willemannen i köket och bygger ihop ett jättestort hus av lego till våra dvärghamstrar.
Till veckan blir vi med guldhamster också.

-Ja, tänk att vi inte har fått nog ännu..hihi!

William fyller år nästa helg och då önskar han sig en liten guldis i present  

Ha nu en fortsatt fin Påsk-helg!


Påsk-Kramen!
_______________________
___________
_


Presentation


Varmt välkommen till min blogg!
Bloggen är en vardagsblogg, en typ av "dagbok".

Jag som skriver heter Gina och jag är född 1972.
Min familj består av sonen William född -07 och mig.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Gästbok

Omröstning

Vad vill du läsa om i denna tants blogg?
 Familjeliv
 Mode och Skönhet
 Väder
 Politik och Samhällsfrågor
 Heminredning och Trädgård
 Dikter
 Pyssel
 Böcker och Boktips
 Film och Serier
 Musik
 Resor
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards