henbacka

Alla inlägg den 20 mars 2015

Av henbacka - 20 mars 2015 13:41


Hejsan och välkommen fredag!

Jag missade visst solförmörkelsen idag. Dock tror jag att jag inte hade vågat titta mot solen utan starka skyddsglasögon...och det är inget jag har hemma.
Nu dröjer det visst 24 år tills att vi kan se en lika bra solförmörkelsen här i Sverige igen.
   Bilden är lånad från nätet och inte min egen
-Ja, år 2039 kanske jag har passande skydd?  
Hmmm...om 24 år är jag  67 år gammal...-Hövvaligen!!!

Undra om man ens hade kunna sett den om man hade haft skydd, då det är så molnigt på himmelen just nu?
 
Ca 5,5 plusgrader har vi ute nu här i Österro/Sundsvall.
Den utlovade kylan har inte kommit än, så jag hoppas vädersnubbarna hade fel om snön som skulle komma också!

Idag ska vi ta en tur till Dollarstore när Ante kommer hem från Jobbet. Det är skoj att gå på sådana affärer ibland. Ante frågade igår om det var något speciellt jag var ute efter, eftersom jag ville dit. Men icke! Det är bara roligt att åka dit och kolla ibland. Det var nu ett halvår sedan jag var där.
Det blir säkert en massa onödiga, men roliga köp?

Ett onödigt, MEN roligt köp jag gjort nyss är denna söta behå-väska:
 
Hehe...visste inte ens att jag behövde en sådan? Man skapar nya behov hela tiden liksom  


Nu passar jag på att önska eder alla en:

TREVLIG HELG!

______________
______
_


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Varmt välkommen till min blogg!
Bloggen är en vardagsblogg, en typ av "dagbok".

Jag som skriver heter Gina och jag är född 1972.
Min familj består av sonen William född -07 och mig.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Gästbok

Omröstning

Vad vill du läsa om i denna tants blogg?
 Familjeliv
 Mode och Skönhet
 Väder
 Politik och Samhällsfrågor
 Heminredning och Trädgård
 Dikter
 Pyssel
 Böcker och Boktips
 Film och Serier
 Musik
 Resor
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<<
Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards