henbacka

Alla inlägg den 11 mars 2015

Av henbacka - 11 mars 2015 15:44




Hola!

Idag skiner solen och det är ca 7,5 plusgrader här i Österro.
Vårkänslorna kommer när vädret är så här. Bar asfalt och fåglarna sjunger...Lovely!

MEN våren är inte lika härlig när det gäller allt. Blött, lerigt och smuts som tinar fram. William kom nyss hem från skolan, alldeles lerig på hans nya överdragsbyxor. Ja...ja, smällar man får ta. Det finns ju tvättmaskin :-)
Det värsta ändå när det gäller våren, är att all hundlatrin som slarviga hussar och mattar inte plockat upp, tinar fram här och var. Varför plockar de inte upp efter sina djur kan man tycka? Slarvpellar!!!
Förutom det så är allt härligt när det är vår och man vet att sommaren kommer snart. LÄNGTAR!
  

Istället för en massa tråkig reklam på min blogg.
-Ja, jag tycker den är urtråkig när jag inte är av manligt kön. VVS-reklam och Bildäcks-reklam är ju inget som tilltalar mig :-)
Japp istället gör jag egen reklam här:
 
"CLARINS Instant Light Natural Lip Perfector"
Detta är väldens mysigaste läppglans! Så mysig att smörja på! Känns nästan som ett välgörande balsam för läpparna. Smakar och doftar sött av  kola och vanilj.

Dessa mindre förpackningar på 5 ml säljs just nu i mängder på Tradera. Så vill du köpa billigare, tycker jag du ska kolla upp auktionerna på Tradera.
-Jajjemänsan...då gör man reklam själv här då!  

Jag lottade ut en sådan här lip perfector i min förra blogg.
Men det där med utlottningar är nog inget jag tar med mig till denna nya blogg, då jag inte har tillräckligt med läsare. Det hade jag inte ens i den förra bloggen, så det var knappt några deltagare med i mina utlottningar.
Det gör faktiskt inte mig så mycket om jag inte har många läsare. Huvudsaken är att jag får skriva av mig om smått och stort och att nära och kära kan gå in och kolla ibland.


Ha en fortsatt fin vecka!
______________________
______
__ 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Varmt välkommen till min blogg!
Bloggen är en vardagsblogg, en typ av "dagbok".

Jag som skriver heter Gina och jag är född 1972.
Min familj består av sonen William född -07 och mig.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Gästbok

Omröstning

Vad vill du läsa om i denna tants blogg?
 Familjeliv
 Mode och Skönhet
 Väder
 Politik och Samhällsfrågor
 Heminredning och Trädgård
 Dikter
 Pyssel
 Böcker och Boktips
 Film och Serier
 Musik
 Resor
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<<
Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards