henbacka

Alla inlägg den 9 mars 2015

Av henbacka - 9 mars 2015 11:17


Hallojs bloggen och ni som läser!

Idag fortsätter solen att stråla och det är redan 6,6 plusgrader fast klockan bara är 11.20 Dock blåser det starka vindar. Det knakar i hela huset här just nu, då vinden sliter tag i allt den kommer åt.
Det har varit fint väder här i Sundsvall hela helgen....så härligt!

Igår vid skymning så var himlen så tjusig:
  
...MEN när det är rosa himmel, så kommer blåsten , enligt gammal sägen?
Idag blåser det som sjutton, så det kanske stämmer ändå?  


Ante och William grillade på Södra berget igår. William hade en kompis med sig dit och väl där, kom två kompisar till.
 
Å grönjackan är på! :-)
Man kan tro att William inte har någon annan jacka, men det är så att han bara vill ha denna på sig, fast han har flera andra jackor.

I helgen som var, visades "Andra Chansen/Melodifestivalen" på tv och till helgen är det den stora finalen, där bidraget som kommer att representera Sverige i Eurovision Song Contest i Wien kommer att utses.
Jag tycker det är ovanligt många bra bidrag i år. Att Andreas Weise inte gick vidare i lördags med låten "Bring out the Fire" är knepigt, då jag tycker den låten är jättebra. Svenska folken har ju röstat, så jag ska väl inte gnälla...
...MEN,smaken är som baken...delad!   Hehe...men den ska ju inte agas för det!
Jag tror att Måns Zelmerlöw tar hem detta på lördag. Vad tror ni?


Nu ska jag ut i solen och ta en prommis!

Ha det gott alla!
________________
__________
__


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Varmt välkommen till min blogg!
Bloggen är en vardagsblogg, en typ av "dagbok".

Jag som skriver heter Gina och jag är född 1972.
Min familj består av sonen William född -07 och mig.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Gästbok

Omröstning

Vad vill du läsa om i denna tants blogg?
 Familjeliv
 Mode och Skönhet
 Väder
 Politik och Samhällsfrågor
 Heminredning och Trädgård
 Dikter
 Pyssel
 Böcker och Boktips
 Film och Serier
 Musik
 Resor
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<<
Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards