henbacka

Alla inlägg den 6 mars 2015

Av henbacka - 6 mars 2015 13:03




Hejsan!

Ja då var det fredag igen då!
Vi har riktigt varmt här nu i Österro/Sundsvall. Solen lyser starkt och det är ca 8,5 plusgrader ute.
William och Ante är i Hassela över dagen och åker slalom. Får se om de tagit någon bild därifrån som jag kan lägga in här sedan.

Jag lackade mina naglar igårkväll med "OPI Kyoto Pearl"

Ett rätt skirt frostigt/pärligt vitt lack.
Det behövdes hela fyra lager och ändå blev det strimmigt. (Dock kan mycket rättas till med nagelstickers :-) )
Torktiden är normal.
Då det är vitt som drar lite åt silvergrått så tycker jag denna färg påminner om saltvattenspärlor.
Jag både gillar och inte gillar detta lack. Jag är inte stormförtjust i frostiga lack då det är så mycket 80-tal över det, men detta gillar jag lite ändå, för det påminner om min mammas vita frostiga nagellack som hon bar när jag växte upp. Det blir lite nostalgikänsla över det.
Hon bar alltid vinrött eller frostigt vitt på sina naglar. Ibland brunt också. Just de färgerna är "damigt elegant" för mig.

_____


Jovisst hade de fotat bilder idag:
  
Ser härligt ut, eller hur?


Ja men då så:


Trevlig helg till er alla!

______________________
_____________
___
 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Varmt välkommen till min blogg!
Bloggen är en vardagsblogg, en typ av "dagbok".

Jag som skriver heter Gina och jag är född 1972.
Min familj består av sonen William född -07 och mig.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Gästbok

Omröstning

Vad vill du läsa om i denna tants blogg?
 Familjeliv
 Mode och Skönhet
 Väder
 Politik och Samhällsfrågor
 Heminredning och Trädgård
 Dikter
 Pyssel
 Böcker och Boktips
 Film och Serier
 Musik
 Resor
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<<
Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards