henbacka

Alla inlägg den 2 mars 2015

Av henbacka - 2 mars 2015 18:53



Halloj!


Idag har det varit kring fem plusgrader ute och strålande sol.
Det såg så härligt ut, när jag stod på balkongen här hemma. Dock var det halt som sjutton på vägarna, när jag sedan stressade ner till den lokala Coop-butiken, för att posta brev innan brevbäraren tömde lådorna.
 Det är ett under att jag inte bröt armar och ben där längs isgatorna!


Min sambo Ante hämtade ut sin nya bil idag.
En alldeles ny Volvo XC60. Den har bara gått 3 mil :-)


Väl inslagen var den inne hos bilhandlaren...man kunde ju inte ens ana vad som fanns innanför det blå skynket 

_________


Vi funderar på att skaffa en ny dvärghamster.
Det känns ju så himla tomt nu utan Lilltass. Det kanske till och med blir två vi köper, så de har sällskap av varandra? 
Ja, vi får se om vi tar en tur till djuraffären senare i veckan? :-)

Jag håller på att luska ut hur denna bloggen fungerar, men jag kan helt enkelt inte förstå hur vissa saker här fungerar? Taggar till exempel, är det något man gör här inne och hur sjutton får man kategorierna högst upp på sidan?  Det kanske inte ens är möjligt?
-Klurigt värre!


Hmmm...Ja, jag klurar vidare, tills nästa gång vi hörs här!



Kramar!

________
___
_



  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Varmt välkommen till min blogg!
Bloggen är en vardagsblogg, en typ av "dagbok".

Jag som skriver heter Gina och jag är född 1972.
Min familj består av sonen William född -07 och mig.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Gästbok

Omröstning

Vad vill du läsa om i denna tants blogg?
 Familjeliv
 Mode och Skönhet
 Väder
 Politik och Samhällsfrågor
 Heminredning och Trädgård
 Dikter
 Pyssel
 Böcker och Boktips
 Film och Serier
 Musik
 Resor
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<<
Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards